Wéér hoogste waardering Consumentenbond!

In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (juni 2019) onder 14.000 consumenten beoordelen klanten ons met een 9,3 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank – net als vorig jaar – als beste beoordeeld.

In het onderzoek van de Consumentenbond wordt het belang van persoonlijk klantcontact benadrukt. Hoewel de meeste klanten niet zo vaak contact met hun bank hebben, blijkt dat er toch regelmatig een kantoor bezocht wordt. Vaak voor een vraag of advies over een product, zoals een spaarrekening, hypotheek of verzekering.

Dát is precies de reden waarom wij persoonlijk contact belangrijk vinden.

De cijfers

 
Algemeen Internet Bankieren en Mobiel Bankieren Kosten Service
RegioBank 9,3 8,7 7,9 8,8
ASN Bank 9,1 8,5 7,8 8,4
Triodos Bank 8,9 8,3 7,0 8,3
Knab 8,9 8,5 7,8 8,5
SNS 8,0 8,2 7,0 7,8
Rabobank 7,2 8,0 6,1 7,3
ABN Amro 6,9 8,0 6,0 7,0
ING 6,7 8,0 5,9 7,0