In de afgelopen maanden zijn wij druk bezig geweest met een nieuw communicatiemiddel voor jullie en onszelf. Namelijk de App!
We kunnen ons vast de dag nog wel herinneren, de bank waar jij je bankzaken bij hebt ondergebracht, had een app waarmee je direct mee inzichtelijk had wat de actuele situatie was. Behalve inzicht in de huidige situatie werden dergelijke mogelijkheden toegevoegd aan de app, waarbij de banken ons in ons gemak tegemoet kwamen. Waar de meningen van alle gebruikers in het begin nog wat sceptisch waren, kunnen we ons nu niet meer voorstellen dat wij dergelijke zaken zonder de app in orde maken. Voor sommige een ontwikkeling waar ze geen gebruik van willen maken, internetbankieren vanaf de computer werkt prima en de app is daarbij in hun ogen overbodig. Toch zal het je niet ontgaan zijn dat steeds meer hun bankzaken regelen vanaf hun mobiel.
Inmiddels kan er natuurlijk van alles met je mobiel, fototoestellen worden overbodig, tekstverwerken, e-mails, websites bezoeken, film/ tv kijken en dus ook de bankzaken.. Wat doen we er eigenlijk niet mee?
Vanuit deze gedachte en deze trend, hebben we bekeken of het ook mogelijk is om een app te maken die is ingericht voor ons kantoor, waarop jullie direct je eigen verzekeringen inzichtelijk krijgen. Je hoort wel is dat andere tussenpersonen al met een app werken, echter is dat vaak een app welke is ontwikkeld vanuit een verzekeraar. Wanneer je dan producten bij deze verzekeraar onder zou brengen, krijg je de mogelijkheid om van het gemak van de app gebruik te maken. Dat is natuurlijk handig op het moment dat je alle verzekeringen bij deze verzekeraar hebt ondergebracht, maar in ons geval zou dit niet werkbaar zijn. Waarom niet? Dat zullen we je proberen uit te leggen.
Zoals jullie van ons gewend zijn geven wij aan jullie, diegene wie zijn en/ of haar verzekeringen via ons kantoor hebben lopen, onafhankelijk advies op gebied van verzekeringen, bankzaken en sinds 2022 dus ook hypotheken. Dat betekent dat wij voor jullie op zoek gaan naar een passend advies, passende producten en tegelijkertijd proberen we de premie zoveel als mogelijk te drukken. Uiteraard, afhankelijk van de wensen welke jullie hebben, bekijken we naar de belangrijkste aspecten voor jullie. Is de premie belangrijker dan de verzekeringsdekking, dan houden we daar rekening mee en passen we hier ons advies op aan. Liever breed en goed verzekerd, alle mogelijke risico's willen afdekken? Deze keuze zal logischerwijs gevolgen hebben voor de premie en daarmee niet de meest voordelige optie zijn.
Hierdoor vergelijken wij verschillende dekkingen en premies bij verschillende verzekeraars en zou het goed kunnen dat jouw verzekeringspakket is ondergebracht bij verschillende verzekeraars. Stel dat 50% van jouw verzekeringen is ondergebracht bij een verzekeraar die wel een app heeft, kun je die wel installeren maar dan ontbreekt nog 50% van jouw producten. Dat lijkt ons dus niet wenselijk.
Inmiddels hebben we een partij gevonden waarbij we dat probleem niet hebben. De app maakt een koppeling met ons eigen systeem en daarmee worden de producten welke zijn weergegeven in ons administratiesysteem, ook inzichtelijk voor jullie. Het maakt dan niet uit welke producten je hebt, of bij welke verzekeraar deze zijn ondergebracht. Open de app, log in en je hebt al je verzekeringen inzichtelijk op je mobiel of tablet.
één druk op de knop en je hebt al jouw verzekeringen, welke via ons kantoor zijn ondergebracht inzichtelijk, ongeacht welke verzekeraar! Super eenvoudig en snel dus download nu snel de app.
Je kunt met je mobiel naar de Apple store of naar de Play store gaan en daar de Adviseur App downloaden. Heb je de app op je mobiel staan, dan wordt er gevraagd om in te loggen. Dit is alleen mogelijk als wij vanuit De Heij Adviesgroep je een e-mail hebben toegestuurd naar het mailadres welke bij ons bekend is, met daarin een activatielink. Door hierop te klikken geef je toestemming, maak je inloggegevens aan en kan je verder gaan met inloggen. Dus stuur ons een e-mail, geef aan dat je gebruik wilt maken van de app en wij sturen de link naar je toe. Niets meer en niets minder.
Behalve inzicht krijgen in je verzekeringen, je polisnummer, de risicodrager (verzekeraar) en verzekeringsdekking kun je ook gebruik van de app maken, als je wijzigingen wilt laten doorvoeren. Een andere auto gekocht, geen probleem. Vul het formulier in en wij regelen het hier verder. Daarnaast kun je ook andere wijzigingen doorvoeren, een schade doorgeven, een behandelde schade inzien, PDF inscannen en polisvoorwaarden inzien. Het kost je verder niets behalve het downloaden van de app.
Peanuts! Mocht het nou niet lukken kan je altijd even bellen om hulp te vragen zodat we je erbij kunnen helpen. Daarbij is het wel het handigste om op kantoor langs te komen aangezien we dan makkelijker met je mee kunnen kijken.
Dus stuur een e-mail naar: info@deheij.nl om kenbaar te maken dat je een link toegestuurd wilt krijgen zodat je de app kan gebruiken. Kom je er niet uit, bel dan naar 0224-591228.