Klantbeoordelingen De Heij
Klanten geven ons een 9,3
Op gebied van persoonlijke service
0224 - 591 228
Ma t/m vr 08:30 tot 17.00
info@deheij.nl
Binnen 1 werkdag reactie
Klanten vertellen

Oostwouder prijst persoonlijke contact

Oostwouder prijst persoonlijke contact

Ons kent ons

Het eerste contact tussen de bedrijven is al meer dan dertig jaar geleden, maar JanPiet kan het zich nog goed voor de geest halen. “Het contact is van oudsher ontstaan. Sterker nog, al vanaf het eerstemoment dat wij deze business begonnen. Toen was De Heij al onze verzekeringsagent. Nou, dat kwam door de vader van Saskia en Jack. Dat is een neef van mijn vader. Aan het begin van de jaren 2000 verhuisde ons bedrijf van Anna Paulowna naar ’t Zand. Daar ben ik opgegroeid en mijn vader ook. Zo kwamen De Heij en wij in hetzelfde dorp terecht. Vervolgens bleven wij samenwerken.”

“Gelukkig is er niet heel vaak sprake van een schadegeval. Als het wel zo is, zijn zij er direct bij en komt de adviseur direct op locatie.”

Bewaken van verzekeringen

De Heij beheert de verzekeringsportefeuille van de tank- en silobouwer. “Als alles goed loopt en de verzekeringsmaatschappij zich normaal gedraagt, dan is het vrij rustig aan het front. Transportverzekeringen, dat is wel aan de orde van de dag. Verder is het zo dat zij alles rondom de verzekeringen bewaken voor ons.” JanPiet noemt een voorbeeld, waarbij snel handelen wel degelijk noodzakelijk was. “Recentelijk gooide een verzekeringsmaatschappij onze portefeuille er plotseling uit. De Heij moest het direct voor ons oplossen.”

Ook bij een schadegeval is De Heij een vertrouwde partner voor JanPiet. “Gelukkig is er niet heel vaak sprake van een schadegeval. Als het wel zo is, zijn zij er direct bij en komt de adviseur direct op locatie.” Eerder dit jaar was het onrustig bij een betrokken verzekeringsmaatschappij. “Monitoren, informeren en direct wijzigingen doorvoeren om in te spelen op bepaalde consequenties. Dat deed De Heij. Denk bijvoorbeeld aan zaken rondom de opslag van materiaal op locaties elders. Dat moet gewoon verzekerd zijn.”

Een persoonlijke touch

“Dat vind ik persoonlijk prettig. Er heerst op die manier een goede verstandhouding.”

JanPiet is blij met de dienstverlening van De Heij en merkt dat het bedrijf groeiende is. “Jack en Saskia komen periodiek langs voor een evaluatie. Een tijd geleden was dat niet zo. Wel goed om op deze manier bij te praten, want er lopen heel veel polissen.”  

Dezelfde taal spreken. Dat is vooral belangrijk voor JanPiet. “Dat vind ik persoonlijk prettig. Er heerst op die manier een goede verstandhouding.”

Weet wat verstandig is

De Heij beseft dat het voor bedrijven essentieel is om het overzicht te behouden wat betreft de verzekeringen. Zo komen zij nooit voor onaangename verrassingen te staan. Wil jij weten hoe De Heij jouw organisatie kan ondersteunen?

Neem dan direct contact op met de adviseurs. Je hebt geen last van een wachtrij en krijgen direct een van de medewerkers aan de lijn die je verder kan helpen.

Een transport over het Noordhollands Kanaal